fredag den 16. maj 2014

Gåtur på biotopen - naturskønt

Sikke en dejlig dag det er idag...... :)  Jeg nyder foråret, naturen og min biotop på denne dejlige solskinsdag.
Der er tydelige tegn på at foråret er kommet, alt springer ud og blomstrer og smukke farver er at finde på min biotop. 

Her er nogle skønne billeder fra gåturen på min biotop.



Solen står højt på himlen

Foråret er kommet

Solen laver skygger

Flotte gule mælkebøtter

Høje mælkebøtter i græsset

Afblomstret mælkebøtte

Sikke mange mælkebøtter 

Gråænderne i søen

And

Andrik

I børnehøjde

Vi nærmer os ænderne

Her fortæller jeg om ænderne

Smuk kastanje træ nær biotopen

Grøn farve i kastanje træet
Det blomstrer i kastanje træet

En dræbersnegl på sin vej

Følehornene er ude

Dette var en åben indgang til mit skovområde,
men den er nu lukket pga. blomstring af træer og buske

Skoven står tæt nu er himlen kan nu kun skimtes
midt inde fra skovens midtpunkt

En flot rød farve blandt de grønne farver

Naturen er skøn når disse flotte farver er kommet fremme 

Et meget stort træ som står placeret midt i skoven

Træens rod er meget stor og danner et slot mønster


Træer og buske er nu sprunget ud og skoven står tæt

Det blomstrer i skovbunden

Orange valmue

Smuk lilla erantis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar