fredag den 23. maj 2014

Dukkeopgave - 3. tekstil - Trådsyning (håndsyning)

Jeg vil nu anvende 3. tekstil som består af at jeg skal sy i hånden. Jeg vil anvende en nål, tråd og 2 knapper som skal påsættes, så de bliver til dukkens seler også skal jeg sy halen på som jeg har lavet ud af fingerstrik som var min 1. tekstil.

Jeg synes det var en ok proces, men dog lidt svært at placere knapperne så de sad korrekt og at stoffet ikke foldede sig sammen. 

Her er billeder af processen

Min egen sykasse :) 

Nålen skal trådes

Disse 2 knapper skal syes i dukkens overalls bukser

Der håndsyes med nål og tråd

Et lille smil mens der håndsyes

Knapperne danner nu overalls

 En stor og en lille knap for at skabe lidt "spil" i tøjet

Halen som er lavet af fingerstrik skal håndsyes på

Så håndsyes der :) Lidt vanskeligt i starten men det blev godt

Påsyet hale

Færdig resultat bagfra



Ingen kommentarer:

Send en kommentar