lørdag den 3. maj 2014

Dukkeopgave - farvelægning

På seminarindkaldet i denne weekend skulle jeg farvelægge min dukke, også skal jeg igang med næste opgave som omhandler tekstil. Jeg skal arbejde med 3 forskellige tekstiler i forbindelse med min dukkeopgave.

Jeg fik farvelagt min dukke Trolde med materialet plakatmaling blandet sammen med lim, for at den ville få den rigtige glans. Det var en sjov proces og jeg synes pludselig at udtrykket ændrede sig markant efter den fik farve.

Her er billeder af malings processen.

Jeg pudsede stykkerne med sandpapir  inden jeg begyndte at male 

Plakat maling og lim

Jeg blandede en hudfarve til fødder, hænder og hoved

Munden var lidt besværlig at male, da jeg
skulle passe på ikke at male tanden

Fokuseret 

Den grønne farve er selvlysende

Det færdige male resultat. Glæder mig til
beklædningsprocessen nu 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar