torsdag den 7. februar 2013

Forside og bagside - Billedbogs Fortælling

Jeg har valgt Ikke at købe et hæfte til min billedfortælling, men derimod tænke i den kreative bane. Jeg vil selv udarbejde et hæfte hvor jeg netop nu er igang med at lave min forside og bagside til min notesbog til billedefortællingen, hvor figuren Trolde har hovedrollen. Jeg synes det er interessant at lave mit eget hæfte, og her kommer lidt billeder fra dagens kreative timer, hvor Trolde og jeg næsten er blevet færdige med forsiden og bagsiden.


Der er gang i saksen
Nu er alle dele klippet ud, så nu skal der limes
Trolde kigger på mens der limes
Trolde ser tilfreds ud efter dagens kreative timer
Trolde har overblikket over forsiden og bagsiden






4 kommentarer:

  1. Hej Sanne.
    Jeg var lige forbi, og ville da lige smide en kommentar med på vejen. Ser rigtig kreativt ud det du er i færd med, med et flot resultat.
    // Thomas

    SvarSlet
  2. Hej Sanne.
    Håber du har det godt.
    Total "hyggelig" billedebog du er igang med. Det kan dig og Trolle kun være stolte af :-)

    SvarSlet
  3. Undskyld... Trolde ikke Trolle :-)

    SvarSlet
  4. Hej Thomas og Kamilla
    Tusind tak for jeres søde kommentarer. JA mig og Trolde var lidt kreative og er i fuld gang med billedbogen. Håber Jeres billedfortælling går godt.
    //Trolde og Sanne :)

    SvarSlet